Διημερίδα Ψηφιακών Τεχνολογιών

banner musedtech

«MusEd Tech: Καλές πρακτικές αξιοποίησης και ενσωμάτωσης ψηφιακών τεχνολογιών στο Μάθημα Μουσικής Μέσης Εκπαίδευσης» 2-3 Σεπτεμβρίου 2021

Η ένταξη και αξιοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας στην εκπαίδευση, όχι πλέον περιστασιακά ως αναγκαία αντίδραση στις δυσκολίες και προκλήσεις της πανδημίας, αλλά ως κομβική διάσταση της σύγχρονης παιδαγωγικής πρακτικής και της σχολικής ζωής αποτελεί βασικό άξονα της στρατηγικής του ΥΠΠΑΝ για τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Ο Κλάδος Μουσικής ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα των καιρών διαμορφώνοντας το νέο όραμά του με θέμα «Κτίζοντας μαζί τη μουσική τάξη του 2030: Ποιοτική Μουσική Εκπαίδευση, Ψηφιακός Μετασχηματισμός, Δεξιότητες του 21ου αιώνα» Στο πλαίσιο της ψηφιακής αναβάθμισης του Κλάδου διοργανώνεται Διημερίδα με τίτλο «MusEd Tech: Καλές πρακτικές αξιοποίησης και ενσωμάτωσης ψηφιακών τεχνολογιών στο Μάθημα Μουσικής Μέσης Εκπαίδευσης», η οποία θα παρουσιαστεί διαδικτυακά στις 2 και 3 Σεπτεμβρίου 2021.

Η Διημερίδα, στην οποία θα συμμετάσχουν εκπαιδευτικοί Μουσικής και εξειδικευμένοι επιστήμονες από την Κύπρο και την Ελλάδα, στοχεύει στην παρουσίαση καλών πρακτικών, ψηφιακών εργαλείων κ.λπ. που εφαρμόστηκαν ή γίνεται εισήγηση εφαρμογής τους, στην ενημέρωση για τις δυνατότητες δημιουργικής ενσωμάτωσής των ψηφιακών τεχνολογιών και στην ανταλλαγή ιδεών μεταξύ των εκπαιδευτικών.

Η διημερίδα θα πραγματοποιηθεί με τη μεθοδολογία της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, αξιοποιώντας την ηλεκτρονική πλατφόρμα MS TEAMS. Λεπτομέρειες και ο ειδικός σύνδεσμος για τη σύνδεση θα αναρτηθούν αργότερα.

ΘέμαΠαρουσίασηΑρχείοΗμερομηνία
Διαδικτυακή Διημερίδα 2-3 Σεπτεμβρίου 2021
Πρόγραμμα Διημερίδας   06/09/2021
Παρουσιάσεις 2 Σεπτεμβρίου 2021
Αντωνία Φοράρη: "Οι ψηφιακές τεχνολογίες στη µουσική εκπαίδευση: πλήρης αναδόµηση ή µίνι λίφτινγκ;" 16/09/2021
Οδυσσέας Σαγρέδος: “Χρήση του λογισµικού Bandlab for Education στο µάθηµα της Μουσικής”"   16/09/2021
Σταύρος Μακρής: "Μουσική εκπαίδευση πέραν της µουσικής: το podcast ως αφορµή για έρευνα και δηµιουργικότητα" 16/09/2021
Χρίστος Σαββίδης: "Αποκωδικοποιώντας τη Βυζαντινή σηµειογραφία µε τη βοήθεια του Chrome Music Lab - Song Maker" 16/09/2021
Πέτρος Σολωµού: "Ποικίλες χρήσεις του βίντεο στη µουσική εκπαιδευτική διαδικασία" 16/09/2021
Βούλα Χοίρα: "Αυξάνοντας το ενδιαφέρον των παιδιών για τη σύνθεση παρέα µε το πρόγραµµα… Crescendo app!!!" 16/09/2021
Κάθρην Ξενοφώντος: "Μουσικός αυτοσχεδιασµός σε εποχές καραντίνας και όχι µόνο: walkband, garage band, shared piano, aQWERTYon" 16/09/2021
Καρολίνα Πέτρου: "∆ιαφηµίζω µε Clip Studio Paint και Adobe After Effects"   16/09/2021
Έλενα Μακρίδου: "Αξιοποιώντας το εργαλείο Padlet για καταγραφή, αποτύπωση και παρουσίαση οµαδικών εργασιών"   16/09/2021
Κάτια ∆εδελετάκη: "Ανακαλύπτοντας τον ερωτικό Μίκη Θεοδωράκη µε το Musescore"   16/09/2021
Νάσια Θεράποντος: "Patatap», a portable animation and sound kit. Η δηµιουργική του χρήση στη µουσική τάξη" 16/09/2021
Παρουσιάσεις 3 Σεπτεμβρίου 2021
Αναστασία Οικονόµου: "SELFIEforTEACHERS: ένα εργαλείο αναστοχασµού που υποστηρίζει την ανάπτυξη της ψηφιακής ικανότητας των εκπαιδευτικών" 16/09/2021
Mανίνα Παπαδοπούλου: "ΤΠΕ στη Μουσική Εκπαίδευση και εξ αποστάσεως διδασκαλία στην Ελλάδα και Κύπρο. Συγκριτική Έρευνα"   16/09/2021
Γεωργία Χαραλάµπους: "Παντοτινές σηµειώσεις ιδεοθύελλας µε «Evernote» για όλους" 16/09/2021
Μιχάλης Αχιλλέως: "To Mentimeter ως εργαλείο αφόρµησης,ιδεοθύελλας, και αξιολόγησης του µαθήµατος από τους µαθητές (exit cards)" 16/09/2021
Χρύσω Γρηγορίου Solfy: "Πλατφόρµα ανάπτυξης ακουστικών και φωνητικών δεξιοτήτων" 16/09/2021
Πέπη Μιχαηλίδου, Κάθρην Ξενοφώντος: "∆ηµιουργικότητα στην ειδική µουσική αγωγή µέσα από µουσικές ιστοσελίδες και εφαρµογές: αυξάνοντας τη συµµετοχή των µαθητών/µαθητριών στην εκπαιδευτική διαδικασία"   16/09/2021
Γιάννης Μαλαφής: "∆ιαδραστικά πρότζεκτ µεταξύ των Μουσικών Σχολείων µε real time remote recording/ ∆ηµιουργία µουσικών πρότζεκτ σε καθεστώς τηλεκπαίδευσης" 16/09/2021
Xρυσόστοµος Νεοφύτου: "Violin Helper για τα Μουσικά Σχολεία" 16/09/2021
Σπύρος Σπύρου: "Music Theory.net στην ψηφιακή τάξη της µουσικής: εξάσκηση στη θεωρία και ακουστικά"   16/09/2021
Χρίστος Σταυρινίδης: "Σύγχρονο µάθηµα στα Ακουστικά: νέες πρακτικές και λύσεις µέσω Sequencer' 16/09/2021
Κωνσταντίνος Χριστοφόρου: "Η χρήση του Bandlab για µουσική δηµιουργία βασισµένη σε λούπες (loops)"   16/09/2021